Ont som tusan :(

Helluu =) Idag har jag varit på ett kanoners humör allt har varit på topp förutom att jag har varit lite seg i huvudet. Nu ska jag berätta om min dag & en massa annat skojj ;)

Vaknade av klockan imorse vid 6.50 och jag skulle stänga av den, men istället började jag trycka på en massa knappar på min tv. Tillslut insåg jag varför inte klockan slutade att pipa man måste kanske trycka på rätta knappar?;) Åkte iväg till skolan träffade Angelica där och vi fixade med mitt iv-val så nu har jag inte dans längre för nu har jag spanska.
Men innan jag fick byta så var jag tvungen att gå till expeditionen och prata med någon tant. Shit vad sur hon var helt äckligt otrevlig så att jag kunde inte ens låta trevlig när jag pratade med henne, nästan fräste ut ett tack till henne. Hon var ju inte ens värd ett tack. Sånna tanter borde ju inte få jobba på en skola där man ska kunna vara trevlig.
Hade orientering idag också me and Sanna tog den lätta banan. Men vettefan om den ska kunna kallas för lätt så grymt svårt. Sen har jag tillbringat min eftermidda hos sjukgymnasten, gick superdåligt för jag var så stel i armen att jag var tvungen att göra ultraljud (man gör det i armen för att få upp blodcirkulationen och då blir armen mjukare) det har jag lärt mig faktiskt :P

Och nu väntar jag på Pernilla! Vi ska ut och cyckla till affären. Fast jag är nyttig som inte ska köpa nått!

See you /N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback