pain in the ass

hejsan :) jag kom på imorse att jag hade sovmorgon till 12.30 så dte var bara att sova vidare. Men ska snart göra mig iordning bussen går 11.12! Vilka onödiga tider 11.12.
Aja ska inte gnälla på bussarna dom gör sitt jobb.

Känns så onödigt att åka till skolan för att typ tre lektioner. Fast iofs så slutar jag 16.30 "/ man vill ju bara sova vidare, juste igår jag var död trött på svenska lektionen höll på att somna all the time. Jag kunde knappt hålla ögonen öppna.
Snacka om omotiverad till skolan ;) Pain in the ass.
nepp nu ska jag gå, kommer mer senare om lite grejjor jag måste skriva av mig

xoxo /N

Kommentarer
Postat av: malin

Sv; Sånt är så surt! Man lägger ner hela sin själ i ett arbete och är verkligen stolt över det, osså får man bara VG + typ... Varför kan dom inte bara sätta ett MVG. Jag har varit med om det flera gånger, fast då man väl får MVG känns det ju som att man är bäst i världen, haha.



Nämen, så var det förra året med mitt tyska betyg, jag hade lagt ner hela min själ i det osså fick jag MVG på nationella, men jag fick bara VG+ i betyg. Då blev jag as besviken typ, saknade inte mycket alls.

Lärare borde bli snällare! (A)

2008-09-16 @ 10:42:06
URL: http://sweetbanana.blogg.se/
Postat av: josephine

nejemn usch stackars dig ! :(

hoppas att det är bättre och jag tror att du klarar av att visa att du kan dansa igen !!

Puss och kram!! <3

2008-09-16 @ 17:47:22
URL: http://jjossiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback