renovering

Mitt rum renoverades i julas svart och rosa blev det :) svarta väggar med en rosa fondvägg.
Nu håller mami på och gör om min systers rum, det blir nog great.
Sen om 3 veckor så kommer det några gubbar som ska göra om köket och om 2 månader kommer en gubbe i våran släkt som gör om hela vardagsrummet sen i jul gör mamma och pappa om deras sen är det bara badrummet kvar. Sen är hela huset klart. Hallen och datarummet gjordes om 2006 så det är nice :)

Det händer mkt här hos oss nu. Och jag ska börja måla om min byrålåda :)

xoxo /N


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Du skrev just om Blondinbella på min blogg och jag vet inte riktigt vad kutymen är i bloggvärlden att svara på kommentarer är, så jag tänkte att jag svarar här :)



Jag känner mig personligen ganska kluven till henne, men jag antar att man måste ha någonting bakom pannbenet för att kunna tjäna så stora pengar vid den åldern och göra allt som hon ändå gör. Imponerande faktiskt.



Sen så finns de där fördomarna ändå någonstans i bakgrunden som gör att man ändå tänker till en andra gång innan man säger något positivt om henne... Men det är väl det som är det spännande med att vara människa; att kunna ompröva sina tankar och idéer som man först tror är stensäkra!

2008-09-19 @ 20:51:03
URL: http://puckla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback