Shame on me

Fy fågel för mig. Jag har inte orkat att blogga på dom sista dagarna så ni har ju inte haft en aning om vad jag har gjort ;)
Har faktiskt bara varit i skolan.
Idag kom jag till skolan 10.00 och jag började 11.30 men eftersom det går knappt några bussar från stan till tessin så orkade jag inte gå till skolan så jag åkte hellre tidigt och var med min klass på deras mattelektion. Ja som vissa inte vet så suger jag på matte och får gå i en annan mattegrupp den sämsta ;) yey för mig. Nä men jag vill lära mig nått och det gör jag super bra där så varför inte?! Skiter i att jag är dålig.

Det går bättre med min arm oxå, 10 grader bättre. Så jag är väldigt nöjd med mig själv! :)
Nu ska jag fixa med mina mattetimmar, måste bestämma själv när jag vill ha matte och då måste jag hitta några håltimmar.



Mitt schema

xoxo /N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback