svimma

Åkte till sjukgymnasten och gjorde mina övningar, helt plötsligt blev allting svart och jag blev jätte yr så jag frågade lite snällt om jag kunde få sätta mig ner och vila, men min sjukgymnast tyckte att jag skulle lägga mig ner på britzen istället så det gjorde jag, fick också äckligt sjukhusvatten. uäääk haha men det smakade väl samma som kranen men ändå.
Familjen och jag åkte till coop för att langa lite mat och målafärg imorgon ska min systers rum målas om snyggt som fan kommer det att bli :] Jag ska vara me och hjälpa till vettu!


Sjukgymnasten imorron i bassäng yippie, nej men helt okej. Jag måste.

Hon tycker att jag har blivit mucho duktig.


xoxo /N


Kommentarer
Postat av: Fani

håller mina tummar för att armen ska bli bättre då :) kämpa på du bara, duktig :)

2008-09-19 @ 02:04:29
URL: http://glikia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback