Tack och inflytningspresent

Min vän Katrin har flyttat hemifrån, då när jag ska komma hem till henne vill jag ha en inflytningspresent men jag vill ju inte ge henne nått tråkigt typ som blommor, tallrikar osv... Jag vill ge henne nått annat men vad?
Det ska vara en inflytningspresent och en tackpresent allt i ett liksom :)
tackpresenten ska hon få för hon tog så bra hand om mig när jag gjorde illa mig 8/7, när jag var på sjukhuset, hon väntade i 3 timmar medan jag opererades och satt kvar när jag vaknade, tog hand om mig när jag var tillbaka på ridlägret. Hon fanns till stöd och då vill jag ge henne nått!
Men kommer inte på nått? Har ni några förslag? :)


Min underbara vän katrin.

xoxo /N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback