Vill bli kär?

En sak tycker jag är störande med mig själv. Jag vill bli kär men jag blir inte det. Har inte varit kär sen förra vintern och nu är det dags tycker jag. Men letar jag så hittar jag ingen, men vadå ska man tro på det "leta inte det kommer när det kommer" :s men jag som vill hitta någon nu att bli kär i.
Krångligt det där.
Men eftersom Ellie min kompis har en pojkvän och hon berättar allt roligt som dom håller på med, Ida har pojkvän (fast hon pratar inte så mycket om honom) och likaså Sanna har pojkvän... Men jag vill också ha det.
Hittar jag någon så ska jag alltid leta fel på personen och tillslut blir det avtändande.
Eller om någon gillar mig och visar det eller säger det så backar jag undan då vill jag inte ha personen för att han är för på...
Jag träffade en kille idag som jag har tyckt om ganska länge för nått år sedan, han hade sin tjej med sig. Jag blev grymt avundsjuk jag hatade tjejen har aldrig ens pratat med henne men ändå, varför har han hittat någon men inte jag?!
Nej nu ska jag sluta att tänka på mig själv

aja kärlek kommer och den går (det har jag märk i mina år) :]

xoxo /N

Kommentarer
Postat av: clara ♥

Var gärna med i min frågestund, sötnos! :D

2008-09-26 @ 23:59:51
URL: http://clarasjogren.blogg.se/
Postat av: s

Jag vill också bli kär! :)

2008-09-27 @ 11:32:09
URL: http://vapendragare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback