jag älskar er.

Mina vänner är dom bästa, jag tycker om mina vänner så himla mycket. Dom förstår en precis. Eller åtminstone försöker att förstå en, och jag har alltid någon att gå till när jag mår dåligt, när jag är glad, när jag är besviken osv. Alltid, och jag hoppas att mina vänner kan alltid komma till mig, dömer ingen efter problem. För ibland har jag mest korkade frågor & problem ;) I know that.
Jag hoppas att alla vet hur mycket alla betyder.
<3

(detta är ikke nått självmordsbrev) så ingen tror nått (för har faktiskt mått dåligt med kroppen på den senaste tiden, så nu ska jag gå och äta mig fet)
xoxo/N


Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag älskar dig vännen <3

2009-04-11 @ 03:51:23
Postat av: Ida

Sv: det kan jag göra men bara på choklad frostingen, för muffinsen blev inte som jag tänkte mig, eller båda ;P

2009-04-11 @ 16:14:13
URL: http://inklusivejag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback