Jag börjar längta

Jag börjar längta till mitt ridläger Öknehult, såfort det börjar bli sommar då får jag öknehults feelings. Ni vet då man tror att man ska åka imorron pga vädret. Fast det är bara ca 77 dagar kvar tills jag åker och är borta 8 underbara dagar :)

Har jag berättat om att jag har fått sommarjobb? Gör det iaf, jag har fått sommarjobb på Ica kvantum :) Så jag måste åka till ica någon dag, tror jag ringer till Mathias imorron. NERVÖS! Måste ju test jobba och lära mig kassan :)
Nej nu ska jag gå och borsta tänderna, lagade ju mitt enorma hål i förrigår och nu är jag som besatt i att borsta tänderna
ses xoxo/N

Kommentarer
Postat av: Ellie

Haha jag har också blivit besatt av att sköta tänderna efter jag var hos tandläkaren ;) Även om jag bara hde småhål :P

2009-04-18 @ 12:56:26
URL: http://tejk.blogg.se/
Postat av: ¬» J E N N A

gillar din design!

2009-04-18 @ 13:24:58
URL: http://gucciime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback