tabu

Hej! Just nu är jag i skolan och har det så äckligt tråkig. Och det är äckelmat oxå, jag som är så hungrig men nada pengar med mig, har jag tur så kanske jag hittar en 50 öre. Känns så jävla fattigt haha.
Jag får leta pankbrukar på skolan så jag har råd med min macka haha. Nej jag skojjade bara. Man ska egentligen inte skojja om fattigdom men ibland får man ta och göra det ;) en del saker är helt enkelt tabu att skojja om. Fattigdom är en tabu sak.
Idag är det tid hos sjukgymnasten, och det orkar jag inte med. Men det är nog försent att avboka tiden, har ingen lust att betala onödiga pengar typ 200:- så ikke. Jag får ta min feta röv och släpa mig dit :)
xoxo/N

Kommentarer
Postat av: ✿Linda H ✿

skolmat är galet äcklig ibland.... panta burkar är ju en bra ide... =)

2009-04-20 @ 12:35:36
URL: http://hogsta.blogg.se/
Postat av: Linda

S: Haha var ska du på ridläger då? :)



HAHAHAHAHA awwee, när fyller du år då?

2009-04-20 @ 13:16:59
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback