Alkohol löser dina problem

Som sagt karneval från onsdag-söndag i lilla Nyköping, dock festade jag och mina vänner bara på fredag och lördag men det räckte!! Varning för ett långt inlägg ;)

Day 1: Jag jobbade och stod i, jobbade från 8.30-13.30 usch jag är verkligen död den tiden på morgonen, kan knappt hålla mina ögon öppna. Sedan hem och gjorde iordning mig snabbt för sedan gick bussen in till Nyköping, jag mötte Sanna & Ellie, och vi drog vidare för att köpa dricka till kvällen och sedan göra i ordning oss hemma hos Ellie med några drinkar och shotar. Vi tänkte dra till Tellus kl 21.00 för att komma in gratis, men när vi kommer halva vägen då upptäcker vi att vi har glömt plånboken med våra pengar i, så då vände vi tillbaka. Nada gratis för oss! Men inte grät vi för de ;) vi var där inne ett tag och gick sedan ut för att träffa vänner och kolla runt på själva marknaden, åkte faktiskt en karusell och fyfan vad vi snurrade, dessutom krockade jag och Ellie gjorde så sjukt ont :(

Sen blev det Tellus igen och det blev way to much alcohol. Jag förstår inte ens hur vi kom in, Ellie kunde knappt stå på benen och ramlade dessutom framför vakterna haha som förövrigt var sjukt roligt att se :D kunde aldrig sluta att skratta.
Där inne dansade vi som idioter (se vimmelbilden inlägget nedanför, nykter?! haha) Ellie spillde ut allas öl och massor, hon kommer nog inte ens ihåg att hon gjorde det riktigt.
Sen drog jag och Ellie vid kl 1 medan Sanna och alla dansade vidare. Vi drog och träffade andra, dem andra som inte kommer in på krogen ;) Jag, Ellie, Nicolas & Linus gick hem till Ellie och drack lite till, eller ja Ellie försökte få tag i hennes pojkvän som var spårlöst försvunnen! Och tydligen på vägen till Ellie så hade vi ringt folk och skrikit i luren varför har jag ingen aning :S
Den här kvällen tog slut vid 5.00 och nästa dag var jag helt död. Men man lever bara en gång och jag ångrar ingeting :)

Day 2: Jag vaknade upp hemma hos Ellie helt död. Jag orkade ingeting, tänker inte berätta detaljer i den här dagen för den var inge lyckad och min familj var ganska besviken på grejjor som jag inte avslöjar i min blogg.
Ellie mådde inte heller bra, men Sanna var på g igen :) Vi drog iaf ut till Tellus och satt där, sen vidare till stan och kollade runt, sen hände inte alls mycket mera, lite dans på tellus men inget speciellt. Drack kanske två klunkar allt som allt. Mådde verkligen inge bra.
Men jag hade roligt endå :)

Vad har ni gjort i helgen då? :)
xoxo/N


Kommentarer
Postat av: Natacha

fin blogg!

2009-08-13 @ 01:59:24
URL: http://zatacha.blogg.se/
Postat av: ellie

hahaha roliga minnen är det men ändå fan vad man har gjort bort sej!

2009-08-13 @ 13:31:35
URL: http://tejk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback