Byxorna spricker

Hejsan bullar :) Jag är helt slut i kroppen och sugen på något gott det är jag med, tur att jag har mitt godis brevid så jag bara kan ta några ;) några för det har blivit alldelses för mycket godis och fett på sistone, och det fick jag märka av idag då mina byxor sprack... Mitt i gylfen gick hela sömmen upp, mina byxor är höga och sen var ju magen ivägen och "tjooofs" sa det och jag såg att hela byxorna var sönder... PÅ JOBBET :| som tur är täckte min tröja det, bara att slänga dom då. Jag som vill så gärna gå upp (har alltid fått höra att jag ser ut som jag har anorixi) så dem senaste åren har jag velat gått upp så där 5 kg och vill att det fettet ska lägga sig på låren, men ikke på magen kommer allt. Visst jag är smal men det känns ju inge roligt att byxorna spricker och alla byxor börjar bli för små i midjan. Så nu ska jag se till att fettet hamnar på låren hur sjutton ser man till det?

Till något helt annat, första dagen på praktiken Hotell kompaniet, där ska jag jobba fram till julen och sen om jag trivs ska jag fortsätta men helst vill jag byta till julen, jag tröttnar så snabbt och vill prova mycket :) Skulle kunna tänka mig att vara då på en klädaffär.
Men idag när jag kom runt 8.30 så åt vi gemensam frukost, och sedan fick jag börja i köket, hälla upp salt och peppar i själva salt och peppar karen haha det där lät konstigt, sedan sätta på diskmaskin och tömma, ställa fram ren disk ute vid matsalen, dammsuga, förberedda kräftskiva flytta bord, äta maaat så sjukt god mat osv.. Slutade runt 13.45 så dagen blev inte alls lång men det räckte :) Imorron är jag där igen, det blir köket och nästa vecka ska jag vara med städpersonalen :) tror allt kommer att bli bra där.

Hur har eran dag varit?
xoxo/N


Kommentarer
Postat av: Alexandra - VADFANSKAJAGHETA

sv : oh vad kul:) tack:D



för mej ere tvärt om.. skulle vilja få från låren till min mage som verkligen ser ut som en killes:I

2009-08-26 @ 20:44:59
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback