Klippa lugg

Idag fick skönheten klippa sin man, den är riktigt lång, men jag hann inte klart med allting idag så det blir mer imorgon :) Fixade pannluggen på henne med, hängde i hennes ögon och var riktigt ful. Så nu matchar vi varandra


På bilden nedanför så ser man hennes pannlugg, den bara hängde ivägen.

Det gick så äckligt bra med Mimmi idag, galoppen gick det super i. Hon kan ju inte galoppskänkeln utan hon är inriden att när jag tar i hårdare då ska hon springa i all fart och sedan galopera.
Jag fattar inte hur man kan lära in en häst något sånt :| Hon är född 99 och kan inte riktigt fatta vad jag menar med galoppskänkeln, men idag började hon förstå :) Så himla mysig i galoppen och traven är underbar så samlad.

Nog om denna skönhet
xoxo/N

Kommentarer
Postat av: Ellie

haha så söt =)

2009-08-31 @ 17:14:31
URL: http://tejk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback