The last year

Godmorgon :) Idag börjar skolan för mig fast kl 11.00 jag vaknade för en halvtimma sedan och kunde såklart inte somna om :| Såhär är det varenda år, jag vaknar alltid tidigt den dagen som jag börjar skolan. Jag ser framemot att börja 3.an sista året, men ändå känns det som om det kommer att bli tufft, mycket mer att göra.
Nu siktar mina ögon på loven och studenten, det här året ska bli annorlunda :)

Jag hoppas att vi får sluta rätt tidigt, tror Cubus öppnar idag och då vill jag kika in där. Fyfan vilka bönder vi är, har inte ens Cubus eller Bikbok. Lilla Nyköping! Men tänkte inte shoppa något, för jag ska shoppa massor till min häst tex: Regntäcke, grimma, träns, bett och idomin salva (haha äger ju ingen själv så måste ha idomin salva)

Har ni börjat skolan än då? :)
xoxo/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback