För roligt?

Någon mer än jag som hade för roligt igår? haha Sofie och jag hade det. Men det behövs vissa kvällar då man dricker riktigt ordentligt och har roligt med sina vänner.

Allt började hemma hos Viktoria med sanning och konsekvens spelet, ni vet elaka versionen med kortspel. Riktigt sjuka saker man kan få göra, men konsekvens är ju roligast :) Drog sedan till volym stod i kön i 2 minuter innan vakterna sa att det var fullt därinne, vi skynda till Birgers och där stod vi i evigheter. När vi väl kom in blev det mycket shottar, cider & rebull voodka. Och jag kände när jag tog sista shotten att jag inte skulle göra det, då blev det för mycket.
"Efterfest" hos Viktoria, innan jag gick en lååång promenad ute i ingenstans, gick dock inte själv så det var ju roligt ändå :)  Sofies mamma hämtade oss vid halv 6.

& kan ju säga att jag har ju inte varit pigg... Har legat i sängen hela dagen, jag som skulle gått ut idag med, men det orkar jag nog inte ;P


Tack Elpan, även om hon själv inte var ute så hjälpte hon alla andra inatt <3
xoxo/N

Kommentarer
Postat av: Ellie

klart ja hjälpte dej :) <3

2009-12-26 @ 19:26:29
URL: http://ellieturegard.blogg.se/
Postat av: Natalie - It's all about attitude

vilken sjukt snygg blogg :D

ta hand om dig!

2009-12-26 @ 22:40:56
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback