Min mamma är bäst

Min mamma är bäst :) Har önskat mig många och dyra klänningar från Nelly till nyår och andra festliga tillfällen. Och var rädd att mamma inte skulle köpa dem klänningarna jag ville ha i julklapp, och sneaky som jag är såg jag ett mail från Nelly på hennes hotmail och såg att hon hade köpt två klänningar jag vill ha. Passar alldelses utmärkt på nyår :) så nu är jag riktigt glad.
Becky Dress SEK 549, Motel - NELLY.COM
Märket Motel - Becky dress
549:- Nelly.com

Inte ett dugg tråkigt att jag vet att jag ska få denna klänning i julklapp, nu känns det som man ännu mer längtar efter jul :)
xoxo/N

Kommentarer
Postat av: abb

Va söt mamma!

2009-12-09 @ 19:48:28
URL: http://abiier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback