Mobil

Neeeej, min andra mobil börjar med gå sönder... Den funkar inte att ladda så måste ladda den igenom datan och den laddar ur hela tiden :( Får lämna in den imorron och hoppas att pappa snart köper en ny mobil så tar jag hans :) Dessutom är jag uppe ovanligt tidigt, men är jag pigg? Knappast. Men kan jag somna om? Inte då

btw jag har sagt det förut och kommer säga det igen "lämna aldrig ut ditt mobilnr på fyllan" jag har gjort det igen... Får konstiga sms, någon kille som ringer och jag dumjävel svarade fast visste inte vem det var och lät så otroligt trög i telefonen, visste inte vem det var och ville inte fråga heller, dessutom hade jag precis vaknat när han ringde så skyller på att det var därför jag lät så korkad ;)

Nu ska jag försöka somna om. Ha en bra morgon :)
xoxo/N

Kommentarer
Postat av: lina

ush jag blir så rädd nä rman får sms å samtal av någon man inte et vem det är ifrån..

2009-12-28 @ 19:48:48
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback