Vad fick jag då?

Juste jag har ju glömt bort att berätta lite kort om min jul =) På morgonen åkte jag ut i stallet kl 07.00 då jag vaknade upp med öroninflamation, gjorde iordning allt hos Mimmi, och vi alla red ut :) Galopp & trav i skogen.
Sen gjorde jag iordning mig för självaste julen =) Mormor & morfar kom hit och firade jul. Jätte god mat, och mycket gottis blev det, trodde jag skulle spricka


Vad fick jag då?
Pengar
4 stna Escada parfymer
Tröja från Nelly
2 Motel klänningar från Nelly
Nagelförlängning som jag ska göra på tisdag
Godis
Ögonskugga jordnära färger Isadora
Rött läppstift Isadora
Mascara Max Factor
Trisslott
Kurser till mig och Mimmi

Tror det var allt :) Och jag blev super nöjd =)
Mimmi hälsar med god jul & gott nytt år lite försenat ;)



xoxo/N


Kommentarer
Postat av: lina

Hihi söt mimmi i tomteluva :Därhon bra nu? ;)



Tack för kommentaren! Jag känner att jag behöver kommalite i form liksom ;) haha

2009-12-28 @ 07:50:13
URL: http://linahammarstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback