är du vaken?

Det blev bio igår med Sanna, i taket lyser stjärnorna. Och den var helt okej, trodde den skulle vara bättre, tyckte tyvärr inte att den var så sorglig, eller ja inte så att jag grina, det gjorde inte Sanna heller. Åkte sedan hem till Sanna och åt räkor, kollade i skolkataloger, kollade på film (somnade)

Jag kollade på Sanna (har inget minne utav detta)
Sanna: Är du vaken?
Jag: Ja
Sanna: Vilken sjuk film
Jag: ZzzZzz *snarkar*
japp, så vaken var jag ;) men vaknade faktiskt tidigt idag, ovanligt! Somnade sen om efter 1½ timma.  Åkte sedan hem och övningskörde, körde typ 2 meter sen fick jag panik och släppte allting, ratt pedaler ja allting. Skrek gjorde jag dessutom, var inte beredd på att bilen skulle börja rulla. Sen fick jag 3 kärringsstopp, sen fick det vara nog för mig med körningen eller ja man kan väl inte ens kalla det körning. Har runt 180 dagar på mig att fixa körkort, det är mitt mål.
Sen nu har jag kollat på melodifestivalen. Måns låt kändes lite B men han var snygg så det får han en tumme upp för.

Godnatt xoxo /N


Kommentarer
Postat av: Ellie

haha jag grinade halva filmen igenom :P

Men det var väl för att jag kan relatera till det där kanske.

2009-02-15 @ 11:13:52
URL: http://tejk.blogg.se/
Postat av: Ellie

HJÄLP! posetivt eller negativt? :P <3

2009-02-15 @ 12:08:09
URL: http://tejk.blogg.se/
Postat av: Sanna

Sanna: Är du vaken?

Jag: Ja

Sanna: Vilken sjuk film

Jag: ZzzZzz snarkar



HAHAHAHAHAHA!

2009-02-16 @ 18:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback