skrämmande snabbt

Goddag :)
Hände en del dåliga saker igår, först pajjade jag hela datan så den var tvungen att installeras om hela skiten. Nått virus skit. Sen hade jag bara en allmänt dålig dag :/ Men nu är allt bra igen :) igår kväll spenderades med Pauline, massa gottis och film, sov även över där.
Idag gick jag hem, så otroligt skönt att bara vara ute och gå, lagom kallt var det oxå så jag hoppas att februari förblir så här och att det inte blir kallare och ingen snö.
Idag blir det städning och en massa pluggning, har ju missat så otroligt mkt i skolan den här veckan lite ångest över det!

I sommar vill jag bara ta en sista minuten till Alanya, skulle vara guld att bara komma bort härifrån. En sak skrämmer mig lite, jag har bestämt att jag drar till USA (läs i usa kategorien) och det är så jävla nära, tänk vad tiden har gått snabbt, i juni är det bara 1 år kvar sen åker jag, skrämmande.

have a good day xoxo /N

Kommentarer
Postat av: Helena

Hoppas att du har haft det bättre idag. Min dator pajade ihop också igår, tror det var virus men har försökt rensa och fixa den så nu funkar den, vet inte hur länge bara!

2009-02-01 @ 17:12:16
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback