Lady gaga & rik

Hejsan. Nu är jag tillbaka i lilla mini Oxelösund, spenderat helgen i sthlm :) Med mkt god mat men ikke nått godis.
aja fick julklapp utav farfar en chocklad kaka och 500:- så jag är rik nu ;) Vi får se om jag langar tatuering imorron, måste hitta en riktigt snygg, men inte en allt för stor! Sen idag var vi hälsade på mammas farbror och hans familj, fick 150:- ännu rikare nu och sen hade Jessica (mammas yngsta kusin) hon hade varit i Kina då tänkte hon på mig och min syster så hon köpte två D&G väskor.  Faktiskt jätte snällt när man träffar henne knappt en gång per år.


Jag drömde om Lady gaga inatt, helt sjuk dröm. Jag skulle dansa robottdans i hennes musikvideo Poker face, och jag var blondin och hade en grön badräkt på mig och jag bara körde, haha dansade tydligen bakom henne. Jag brukar drömma om kändisar (läs äldre inlägg) en gång drömde jag att jag var på den största scenen man kan tänka sig och det var skit varmt och jätte soligt, och det var karuseller runt hela scenen, och jag skulle vara dansare till Sean Paul, men jag kom inte ihåg låten så jag kunde inte mima till som jag skulle göra, och det var säkert en miljon i publiken. Haha sånna drömmar drömmer jag om.

Nu måste jag leta upp mammas kusin på Facebook och tacka för väskan! Svarar dessutom på allas kommentarer senare
xoxo /N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback