pocahontas hår

Godmorgon :) Jag vaknade halv 4 vilket var väldigt skönt och jag somnade kl 20.06 EXAKT ;) så jäkla skönt att bara få somna utan att vara orolig för nått, inte stressad. Men har drömt en del oroliga drömmar inatt. Men skitsamma.

Det ända jag vill göra idag är att springa till frissan, har så risigt hår att det är sjukt. Jag blir pskyiskt sjuk om mitt hår är så här risigt. Det ska klippas bort må ni tro, och det känns som jag har en stor fet pälsmössa, men tur att det är vinter så jag kan använda min håriga pälsmössa, men bort ska fanskapet ska tunna ut det så jag blir kal på huvudet ;)

Första bilden tunt hår andra bilden tjockt hår. Dessutom har jag lockigt hår egentligen vilket är förjävla fult.,
xoxo /N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback