sexuella övergrepp och incest

Hej! Är helt sliten, har varit en seg dag idag. Började med den otroligt tråkiga spanskan, men skönt att vi hade vikarie men det blev inte mkt gjort på lektionen så det får bli en läxa. Jag, Ellie och Ida var på information möte om IV val till 3.an. Trodde helt klart att jag hade bestämt mig för att ta teckenspråk men sen dök det upp någotannat så nu blir förstahands valet  Psykosocialt arbete och jag vill ha inriktingen sexuellt övergrepp och incest inom familjer, då ska man ta reda på fakta och detta gäller barn och ungdomar och sen ska man läsa olika metods behandlingar för den utsatta osv. Jag tyckte det lät intressant att plugga, och jag kommer att ha mer nytta av det. Och sen ska jag läsa en distanskurs, då behöver jag inte plugga i skolan utan bara hemma. Så jag tror det kommer bli bra :)

Jaja, jag har inte gjort så mkt mer idag, måste snart hoppa in i duschen ska göra inpackning (vardagslyx som Blondinbella snällt hade kallat det)
Sen ska jag sova så jäkla skönt, så tack och hej för idag. xoxo /N

Kommentarer
Postat av: Ellie

haha klockrent!

"vardagslyx som blondinbella så snällt hade kallat det"

XD

<3

2009-01-08 @ 22:32:18
URL: http://tejk.blogg.se/
Postat av: Kristin

Oroa dig inte för engelskan. Du behöver inte alls vara superbra. Det är inte många som kommer hit och är superbra, men de kan kommunicera vilket är de viktigaste. Jag lovar att de kommer att förstå dig, och du kommer lära dig grymt mycket, tro mig. Jag pratar flytande engelska nu, och jag måste säga att det är helt underbart.

2009-01-09 @ 03:56:49
URL: http://kickiass.blogg.se/
Postat av: Lovisa

tack tack :D jätte fin blogg och jätte fin bild på dig Kram Lovisa

2009-01-09 @ 14:40:17
URL: http://lovisasmode.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback