top model

Gud vad trött jag är! Ska gå och lägga min direkt efter top model. Haha jag ansökte till top model igår cycel 12, inte för att jag tror att jag kommer med utan för att det är mer en kul grej. Faktiskt varit en helt okej skoldag, lite trött nu men annars helt okej.

Vi fick iv-vals lappar och jag behöver 150 poäng, men jag vet inte alls vad jag ska välja till för ämnen, inga utav ämnena lät roligt det var mest språk, idrott, bild och form, data osv. Har inte alls lust med nått sånt, jag vill ju läsa om barnsjukdomar och sånna saker :) Men jag tror jag ska välja teckenspråk 100 poäng och en distanskurs på 50 poäng. Någon som har läst teckenspråk? Någon som vill berätta nått om det?

Jag: Jag vill läsa teckenspråk
Linda: Skulle vara kul, men vad har du för nytta av det?
Jag: Jo om det kommer in en blind så kan jag ju prata med personen.
Linda: haha va? Dom ser ju inte när du står och viftar med dina armar och händer
Jag: ehm hmm ja juste, ja då blir det lite svårt. Jag tror jag menade döv.

Ibland är man smart ;)
xoxo /N


Kommentarer
Postat av: Maggie Curie

aa, dem var inte så dåliga dem heller :P

2009-01-07 @ 20:30:22
URL: http://maggiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback