jag vill aldrig bli gammal.

En sak på jobbet fick mig att tänka till! Jag vill aldrig bli gammal. Aldrig. Såklart vill jag bli 60 år och sådant. Men det känns som jag aldrig vill bli 80 år, vill att tiden ska stanna när jag blir 60 år och jag kan vara "ung"
Den här äldre damen kunde knappt se för hennes syn var så dålig, hon kunde knappt stå, inte räkna och hon hade skägg och var urgammal. Snäll som jag är hjälpte jag henne med mycket idag.
Jag vet, alla blir inte senila och skruttiga när dem är runt 80, min gammelmormor blev inte det och då var hon 90 år när hon gick bort, men inte ett dugg sjukt förutom den sista veckan när hon gick bort, nått med lungorna sa dem.

Jag vill heller inte få rynkor "/ kan inte se mig själv som en tant!
Hoppas tiden stannar så jag alltid får ha trevligt i mitt liv utan rynkor
xoxo/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback