obehagligt

åhh sol och fint väder idag :)
Hoppas att det blir lika fint imorron, jag jobbar visserligen imorron. Men är överlycklig att bara jobba 4½ timmar.
En del är bra konstiga man stöter på, en del är riktigt obehagliga, då menar jag inte mina arbetskamrater.
Hade en kille runt 20-22år inne häromdagen som såg helt hög ut, skogstokig och bara allmänt gapig klockan 10.00 på morgonen. Skrek fula ord till allt och alla och hade sig och folk i kön blev upprörda och det blev jag med tyckte han var obehaglig.... Sen kom det in några andra konstiga typer från nått annat land (dem kunde ingen svenska och knappt engelska), började ta kort på mig och var bara allmänt närgångna! Gubbar!
Inte så glamouröst jobb jag har ;)
xoxo/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback