One tree hill

Godmorgon. Själv vaknade man nyss av väckarklockan men skulle lätt kunna sova en timma till, men ikke för jag har jobb 14.00-18.30 och har massor med att fixa innan jag börjar.
Just nu sitter jag och leter runt på tradera, vill ha en One tree hill box. Har aldrig följt det, visst kollat nått avsnitt på tv:n men har aldrig fastnat för serien. Men sen på Ökne då hade Carro med sig en tv och massor med One tree hill boxar, och dem kollade 24/7 och jag blev fast! Så fort jag hörde Gavin Degraws låt - I don't want to be så sprang jag till tv.n då jag visste att dem kollade på serien :) Besatt nu!

Annars har det alltid varit OC men ikke längre va ;)
xoxo/N


Kommentarer
Postat av: idance.blogg.se

Oth är sjukt bra! Dock inte dom nyaste avsntten då alla är vuxna osv :)

2009-08-15 @ 15:35:24
URL: http://idance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback