lufttorka

Jag älskar att duscha länge, så fingrarna blir russin fötter,knäskålar och bröst blir knallrött. Livet för fan!
Sen torkar jag mig snabbt, och sen tar jag en stor handduk och går och sätter mig vid datan, så torkar jag av mig själv. Tagentbordet helt blött och likaså min datastol. Så här sitter jag säkert i en kvart, då läser jag bloggar, uppdaterar min blogg osv. Jag sitter och lufttorkar just nu så otroligt skönt.
Jag har så mycket konstiga ideér för mig detta är nog en av dem konstigaste ideérna jag har! Men tummen upp för den (Y)
Ni ska se mina nyrakade ben, inte ett hårstrå kvar ;)

xoxo/N

Kommentarer
Postat av: Arne

Vad snygga ben du har ;)

2009-06-11 @ 20:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback