Klädbranschen

Godkväll.
Ni vet när jag skrev ett surt inlägg om Ica kvantum och vara jobbskugga osv, idag berättade jag allt för Elsa min lärare, och då fick jag byta till HM så ingen Ica för mig. Och pappa tyckte det var bra, han tycker jag passar bättre inom klädbranschen och får lära mig lite inom det :) Så en tumme upp för min lärare.
Annars idag har det inte hänt nått speciellt, har bara varit trött och pluggat på ett prov som är till imorron.

Redan torsdag imorron, tiden går så sjukt snabbt, men det gillar jag. Längtar så mycket till sommaren då man kan gå utan knappt några kläder på kroppen, och alla är så sjukt bruna. (om det inte regnar förstås men tack gud för solarium) Bara för jag längtar till sommaren slänger jag in två sommarbilder



xoxo/N

Kommentarer
Postat av: Ida

UCSH, för den bilden!:P du ser jättebra ut. men jag då? :O usch säger jag bara, jag ser ut som ujag vet inte vad :P



<3

2009-03-27 @ 09:30:54
URL: http://inklusivejag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback