usch vad jag blir arg

Man blir verkligen nedstämd när man får se att det snöar i mars! Vart tog den fina snön i december vägen? Men mars, tillochmed slutet på mars snöar det, suck o_O
En annan sak som är suck, det är när vi får hänga med treorna på apun en hel dag, då tänkte jag "Hoppas en klädaffär" men inte fan fick jag det. Som alla vet har jag redan sommarjobbat en hel sommar på Ica kvantum, har min pappa som jobbar där precis samma avdelningen som 3.an jobbar på där jag ska vara, har interjuvat chefen för ett arbete i skolan, och ska förmodligen få sommarjobb där igen. Och ja nu fick jag Ica Kvantum genom skolan att gå med en trea...Hur roligt är det?! :| Ärligt, jag har ju redan varit där. Jag vill ju såklart lära mig nått nytt, och jag tänker vara hård på den punkten, ska prata med mina lärare och säga att jag vägrar att vara där. Hur roligt är det?! Jag vill ju oxå träffa nya människor och testa nått som jag aldrig har gjort. Jisses vad sur jjag va, har varit sur hela dagen. Skulle nästan kunna knäcka näsan av den som satte mig där.

SUR SOM EN APA

Är sur på bilden så den passar bra
xoxo /N

Kommentarer
Postat av: Ida

Usch för SNÖ!



jag skulle kunna ha bytt med dig om det var så att jag slapp åka buss. :)

<3

2009-03-24 @ 09:37:40
URL: http://inklusivejag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback