ett snyggt körkort

Nej herregud, sist jag kollade på kl var den 06.55 trök på snooz knappen till 07.13 men sen helt plötsligt vaknade jag med ett ryck och kollade kl 10.10 :| försov mig. Så jag skiter i skolan idag då, för det tar lång tid att åka in... Måste göra mig iordning och sånt, bussarna går inte när jag vill heller. Nu önskade man att man hade en liten bil och ett snyggt körkort, men ikke "/

Och på onsdag har jag utvecklingssamtal :| hjälp!! Jag måste skriva klart engelska boken, göra ett matteprov innan juni, göra uppgifter i småföretagande, spanska prov. Har massor med att göra innan jag går på sommarlov, och man tänker "det är långt kvar" men det är inte så jävla långt kvar, usch.  Vill bara ha sommarlov och slippa känna press från skolan!

xoxo/N
PS: Lycka till Ellie <3


Kommentarer
Postat av: Ellie

Tack din lilla korv :) <3

2009-05-04 @ 21:49:26
URL: http://tejk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback