tävling nästa vecka

Godmorgon :) Själv har man varit vaken sen 10.00 och det är tidigt för mig, fast ja jag somnade runt halv 1. Var helt död igår.Hela valborg har spenderas med Sanna, träffade Angelica vid elden, och träffade annat folk. Hela helgen har vart spenderas med Sanna, kubbspelande, crocker, och en massa annat :)

Men idag blir det inget annat än att göra en spanskaläxa och göra klart min turismredovisning så jag är redo när jag ska redovisa. Lika bra att jag sätter igång med det nu :)


Nästa vecka är det en ny tävling, vinn då ett smycke från Cocoo.se
xoxo/N

Kommentarer
Postat av: Ellie

Hoppas pluggandet går bra :)

Och hoppas det är ett snyggt smycke :D

2009-05-03 @ 12:32:44
URL: http://tejk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback