VIP platser

Idag bär det av till Norrköping. Jag och Angelica ska på horse show internationell tävling :) Och eftersom jag är verkligen galen i hästar så blir det roligt. Jag har VIP platser och det gör det ännu roligare.

Igår fick jag mitt schema så nu vet jag hur jag jobbar hela sommaren, jag jobbar alla fredagar utom två. Så det kommer bli tufft! Det var ganska slappt schema, jobbar mycket varannan dag. Men jag är nöjd, jag ska vara nöjd, med tanke på hur många som inte har jobb!
Nej nu ska jag göra mig iordning
xoxo/N

Kommentarer
Postat av: ♥ C h i i b i

Svar: Det är bara bra med mig också!^^ Hoppas hästtävlingen blir rolig! ^^

2009-05-30 @ 10:46:23
URL: http://chiibis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback