baby is back

sådär ja nu har jag lagt på telefonen. Har pratat med Ellie i 2 timmar om allt och inget :) Skrattat åt sjuka händelser som har hänt oss under åren som har gått.

Jag fixade nytt ID-kort idag, och jag ser ut som en fånge som har gått loss på knarket. Skojjar inte! Men äsch, kanske hade jag gjort det, dock är jag inte en fånge men man kan ju alltid låtsats om någon frågar ;)
Ville med bara säga till er, smsa & ring för jag har min mobil :D Den har ju varit runt lite i nyköping men nu är den hemma igen hos mami.
Nu ska jag leka med mina nya knästrumpor, eller ja leka och leka jag ska testa dem :) Se om dem sitter någe bra.
Hörs senare
xoxo/N

Kommentarer
Postat av: Ellie

haha, gillar ankbilden! :P

Men alla vet ju att du knarkar lite ibland :)

2009-11-03 @ 09:03:00
URL: http://ellieturegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback