Naglar

Jag har världens minsta naglar, biter så himla mycket på dem. Vet att det är äckligt men försök att sluta, det är som en drog. Som en knarkare inte får gå loss på sitt knark, och mitt knark är mina naglar. Sorgligt nog

Men jag har ett tips om ni är nagelbitare, måla dem. Även om det inte finns så mycket att måla, men kleta fint nagerlack på dem. Så fort jag har nagellack så blir jag mer försiktig och biter inte på dem, men har jag inget nagellack då biter jag av dem.

Ser ni? Jag har typ inga naglar.
Förr hade jag alltid lösnaglar men tyckte det bara blev jobbigt. Och var tvungen att sitta och dona med dom hela tiden. Sen nagellack är ju ett billigare alternativ om man inte har råd att gå till nagelbarer osv.

För mig hjälper det, biter aldrig om jag har målat naglarna :)
Nagellacket kommer från Åhléns 39:- Viva la diva
xoxo/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback