Vakna med The Voice

Jag har sovit i över 10 timmar :) Mycket  bra, känner mig utvilad för första gången på väldigt länge.
Så nu sitter jag och bloggar, kollar bloglovin, tittar lite på Ellen Degeneres där hon intervjuar Mary Murphy från So you think you can dance :)
Och nu väntar jag på att titta på Vakna med The voice.

skola idag då, men börjar inte förs 10.20 så det är rätt okej, och slutar 13.40 så det blir en lugn dag. Kanske borde jag gå och vaccinera mig, mamma tycker det men är livrädd för allt som har och göra med vaccination och grissjukan... Men tror jag ska göra det, vem vet annars kanske jag dör i svininfluensan. Nepp så jag tror det blir vaccination idag

xoxo/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback