Finns här Angelica

Jag loggade in på min bilddagbok som jag inte har varit inloggad på evigheter, där inne kollade jag in mina närmaste vänner, och gick direkt in på Angelicas bilddagbok och skulle se vad för skojj det har hänt henne på den senaste tiden.

Tyvärr hittade jag inget skojj "/ Nu ska jag bara finnas för min bästa vän som jag inte träffar lika ofta, men som betyder lika mycket som hon gjorde för 7 år sen som hon betyder nu.
Jag är en sådan person som känner så mycket medlidande för mina vänner, och nu har det hänt något som hon och hennes familj har det äckligt jobbigt. Så ni sitter jag och grinar, för det Angelica går igonom nu gjorde jag för ca 6 år sedan, att avliva en hund/djur är nog bland det jobbigaste man kan göra, även om man vet att djuret kommer att få det bra så gör det så ont i en "/

När vi avlivade min första hund så gick det inte att tänka, hela världen stannade upp och jag ville bara spy. Grät i flera dagar innan själva avlivningen skulle ske, och natten innan hon skulle gå bort, plockade jag massor med hår av henne och lade det ner i en kista. Och jag har kistan kvar, med ljust schäfer hår i. Det är en av få saker som betyder något för mig, och medan jag plockade håret så skrek jag.

En äcklig känsla får jag i magen bara jag tänker på allt.

xoxo/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback