Ja, jag är deppig

När det börjar bli kallt och mörkt ute så blir även jag deppig. Som dem flesta blir när det ändras med vädret. Jag kan vakna upp på strålande humör men snabbt ändras det. Jag blir ledsen, deppig och allmänt tråkig.
Jag vaknade upp på ett humör "jag-pallar-inte-men-jag-är-glad"
Nu har det slagit om till "jag-pallar-inte-men-nu-ska-jag-gråta"
Jag blir ledsen för allt, jag blir sur för allt. Slår i dörrarna, kastar saker omkring mig, och får psykbryt på alla. Därför stänger jag in mig på mitt rum eller på toaletten. Brukar duscha för då hör ingen att man gråter och ingen ser att man har gråtit.
Förra sommaren hade jag det här humöret dygnet runt, allt pga olyckan med armen (Finns i arkiven olyckan/sjukgymnast)

Då skrek jag för allt, slog sönder mobilen 2 gånger, kastade glas omkring mig. Jag var så förbannad på allt och inget, ingenting hjälpte, ni vet det där tricket räkna till 10 det biter inte på mig. Fattar inte vilken dum jävel som har kommit på det, lönlöst ju!

Hoppas att alla där ute har en bra dag :) En bättre dag än mig åtminstone
xoxo/N


Kommentarer
Postat av: lina

jag ä rmed depppig.. DUMMA HÖST!

2009-10-18 @ 23:14:02
URL: http://linovich.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback