Underkläder

Visste ni att jag är underkläders freak? Jag älskar underkläder :) Helst spets och mycket krams på, och gärna lite vågat.
Jag köper jätte ofta trosor, bästa jag vet är allt kolla på trosor. Beställer gärna från Internet eller handlar på H&M, Gina, Lindex osv :) Allt som är fint kommer med mig hem.
Och jag kan tipsa om Korsetten.se där har dem allt från spets till mer vågat, och snabba leveranser märkte jag, på en dag om man beställer på dagen innan 14.00.
Evasunderklader.se har varit min favorit länge, där kommer mycket av mina underkläder ifrån.

Från Korsetten.Se 189:-
Ge mig!
xoxo/N

Kommentarer
Postat av: Robert

Ja underkläder gillar väl vi alla?

2009-11-01 @ 00:37:56
URL: http://themanwithtattos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback