Är jag den kåta kassörskan?

Det var ett tag sen jag kom med mina långa inlägg, detta blir dock ej så långt ;P
Men några rader ska jag knåpa ihop.

Jag jobbade i helgen, jobbar i en affär och sitter i kassan. Det som är så roligt med jobbet är när man möter någon som är trevlig, man blir så himla glad (för er som inte tänker på det är det inte heller världens roligaste jobb att sitta i kassan man får mycket ont i kroppen så be nice mot kassörskan) ett tips från mig, då blir kassörskan mycket trevligare :)
Men nu till min sak, jo när man sitter i kassan har jag märkt hur jävla mycket jag flirtar med alla. Dock inte tjejer! Tyvärr er är jag bara trevlig mot, men mot alla andr. Haha jag gör inte det med flit, men jag flirtar ganska hårt med en del. Och jag får så mycket komplimanger utav killar eller ja en del gubbar kan man ju säga.
Och det är sjukt roligt att få det, därför att man liksom skrattar bort det och det blir lite extra roligt när timmarna egenligen är tråkiga.

"Sockertopp" är något jag ofta blir kallad för utav gubbarna och lika så är det många som säger "jag såg det ju inte, kollade ju på dig" *Vissla* haha och när en gubbe sa det så stod min klasskompis mamma och betalade brevid och hon skrattade på som en tok och frågade om det var många som flirtade med en.
Och en annan man trodde jag hade gått en charmkurs, nepp men det har jag inte gjort, är nog bara trevlig ;P
Är jag den kåta kassörskan?
xoxo/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback