Äre fest eller?

Äntligen är jag frisk, dock inte helt. Men täppan i näsan har gått över thank god :)
Hur mår alla ni då korvar?
Vad händer ikväll?
Fest eller hemmakväll?
Sen jag blev 18 år kan jag inte sitta hemma på fredagarna, fingrarna börjar klia och jag börjar hyperventilera och skriker "äre fest eller"
Mamma: Vad händer ikväll
Jag: Äre fest eller?
Mamma: ehm nej, vill du ha nått gott eller?
Jag: *Skriker hysteriskt* äre fest eller?
Mamma: nej?
Jag: Skaffa fram en fest då
Mamma: *Springer till kylen och öppnar en öl till mig*
Jag: Nu äre fest *dansar till idol deltagarnas sång*

Då är det illa, bli aldrig 18 år och gå aldrig på krogen

xoxo/N


Kommentarer
Postat av: TereseErica

Hej tjejen! Allt bra med dig idag?

2009-09-25 @ 15:53:51
URL: http://tereseerica.blogg.se/
Postat av: elpaaaan

nej, då är man fast så att säga. Om man inte går o blir sjuk :(:(



IKVÄLL ÄRE FEST!!!

2009-09-25 @ 16:09:14
URL: http://ellieturegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback