Så snygg hon är, så glad jag är.

Opps har insett att jag har hur många kommentarer som helst att svara på från några inlägg bakåt :) Men då gör vi så här, jag skiter i att svara på dem. Inga viktiga kommentarer ändå =) Men har iaf läst dem så ni vet.

Jag är tyvärr lika sjuk så det blir ingen praktik för mig imorgon heller "/ Rätt soft att vara där, och kan inte komma in till stan och prova mössor, kan ju knappt gå så dåligt jag mår.



Nu till något helt annat =)
Jag åker till viva la Sthlm på lördag :D Älskar Sthlm måste vara en av världens bästa storstäder, förstår mig inte på folk som säger att dem inte vill bo i någon storstad, själv älskar jag allting =) Livet, rörelserna, högljutt, staden sover aldrig.
Jag hinner med shopping på lördag och jag kommer att få massor med fina saker utav min "syssling" egentligen är hon något helt annat men ja vi är släkt iaf =) Förra gången jag var där fick jag två D&G väskor, så undra vad jag får nu då =)
Så snygg som Mary-Kate Olsen är på bilden så glad är jag
xoxo/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback