Skandinaviska institutet

Jag tänkte som sagt åka med Culture Care först men ändrade mig så på sistone har jag bestämt mig för att åka med Skandinaviska Instituet och få mina Au pair drömmar i verkligheten :)
Jag har fyllt i en massa internet stuff om själva au pair saken. Men just nu så har jag fokus på körkortet så det måste vara klart ja helst en vecka innan jag åker, har bara satt en preminär månad och det är att dra iväg i juli. Men sånt kan ju ändras, kanske inte har hittat the one än.

Nu till min sak, dom på SI ville att jag skulle fylla i formuläret på deras hemsida så dem får en aning om vem jag är, vad jag vill, och veta allt nödvändigt. Så det var en jätte trevlig kvinna som jag pratade med i telefonen :) Hon förklarade allt så sjukt bra, saker som jag inte förstod. Så då kändes det som "Jag kommer att åka"
Har fått papper hem att jag ska åka på intervju den 11/jan och det känns så himla bra.

Nu är jag på g :)
xoxo/N

Kommentarer
Postat av: matilda

hej, åh, vad kul att höra att ännu en svensk tjej tar sig över atlanten! skandinaviska är superbra och hjälper en med massa även om det känns som att högarna med blanketter aldrig tar slut!!

2009-09-24 @ 21:54:45
URL: http://aupairadventures.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback