Drinkvana - gone

Om 2 veckor åker jag och mina tjejkompisar på kryssning till Tallin 40 timmar, längtar ihjäl oss. Ser verkligen fram emot att skippa 2 skoldagar och göra något riktigt skojj på :) Och inte vare dyrt heller 48:- för oss fyra.
Så den 25-27 så vet ni att jag är på en båt i Tallin och dricker för fulla muggar och dansar på bardisken. Men nu till själva toppen av hela inlägget hör och häpna jag ska inte göra något innan jag åker, inte en drink, inte krogen, inga hemmafester/förfester/efterfester. Jag ska sitta hemma och plugga.
Som jag skrev i det andra inlägget nu är det slut på det roliga i 2 veckor , är ni med mig?;)


Slut på att stå och skaka rumpa till Chuckie feat LMFAO - Let the bass kick in Miami bitch
xoxo/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback