helgen

Det blir ju lite segt på bloggfronten på helgerna :) Då hittar jag & mina vänner på andra bus att man inte orkar tänka på Internet. Men då tar jag en kort helgresumé

fredag: Vaknade upp krassligt som jag har varit hela veckan, sket i skolan och skulle ha min lugna hemmakväll med godis & chips, blev inte så ;) Jag & Sanna åkte snabbt in till stan för att gå på bio- snabba cash, jag fattade inte alls mycket av filmen då vi missade ca 15 minuter av den i början, dessutom vart det långtråkigt att sitta där så jag & Sanna smet ut från den. Vi drog till Volym där det blev ett antal shottar & en och annan cider, trevlig helg då nästan hela Österberg var ute & alla andra roliga personer.

Lördag: Stallet hålla på med Mimmibus. Sedan hem för att åka hem till min faster & dem, hade släkt från Sthlm som var på besök och betalade vår nota på Crazy Cow, åt jätte god middag där fick dessutom lite presenter presentkort på Stadium och pengar :)

Söndag: Stallet & PLUGG!
xoxo/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback