Kliar i röven

Jag och Ellie satt på lunchrasten i en galleria och pratade om allt möjligt. Jag ser en kille som har så tajta byxor att man ser hur hans snopp är formad och han går så roligt, tror det är tack vare byxorna. Men iallafall han gick där och jag petade på Ellie och vi skrattade, sen skriker hon "Han kliar sig i röven, han kliar sig, kolla han kliar sig i röven" helt hysteriskt, och jag vände huvudet för att verkligen kolla, och där gick han och kliade i dajmkrysset.
Han verkligen körde in fingrarna.

& till det jag vill komma fram till, hur sjutton kliar man sig så mycket i röven, mitt på stan, alla ser ju sånt :O Måste kliat rejält då han körde verkligen in fingrarna. Har han inget vett i huvudet, först byxorna & sedan allt detta riv i baken.

haha men jag & Ellie kunde inte sluta att skratta åt honom.


xoxo/N

Kommentarer
Postat av: ellie

plus att han gick in på gina tricot haha

2010-02-05 @ 10:35:10
URL: http://ellieturegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback