Köpt idag

Mamma tvingade mig in till staden, tänkte inte ens gå ut idag då det var så äckligt kallt, men mamma mutade med kina mat ;) Så fick min kina mat, skulle egentligen klippa mig men orkade inte vänta på tiden så får göra det nästa vecka.

Hann även med en runda inne på UR&PENN köpte ett par stora pärlörhängen för 20:- så kunde inte låta bli, har så många pärlörhängen men ett par till i samlingen gör ju inget.Sedan gick vi en runda inne på H&M och hittade en fodralklänning för 149:- så min lilla shopping blev billig :)

Tog en usel bild på klänningen, jag gillar axlarna :)
Men ni ser ju på ett ungefär hur överdelen ser ut!
Har ni gjort några super fynd idag?
xoxo/N

Kommentarer
Postat av: Tess

Övning ger färdighet, jag tyckte de va lättare när håret inte är nytvättat, då flyger de inte runt små fjun överallt hehe...

2010-02-23 @ 08:46:21
URL: http://rejment.blogg.se/
Postat av: Tess

sv: tack..jo han mår bra nu.. jag tycker mest synd om hunden som började bråka =( för den blödde mycke från nosen.. o stackars den o ha en gubbägare.. fin blogg du har

2010-02-23 @ 08:48:10
URL: http://rejment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback