Lokalkändis


En gång i tiden blev jag intervjuad av Sörmlands Nyheter med min fd. bästis Caroline
Hela intervjun gick ut på att prata häst, och vi var verkligen mini när den här intervjun skedde. Jag var 10 år & Caroline 11 år.

"Jag tycker det är lite läskigt med hoppning men roligt" säger Natalie
"Min högsta önskan är att få en egen häst" säger Natalie

Högsta önskan är det ju inte längre, och hoppning var ju inte så farligt ;)
Nej men den här tidningen har jag sparat i ca 8 år, sjukt ju! Men roligt att läsa vad man har sagt engång i tiden.
xoxo/N

Kommentarer
Postat av: Anonym

var gärna med i tävlingen i min blogg:)

2010-02-07 @ 16:10:37
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback