Mimmisen

Nu blir det en road trip till stallet. Har ingen lust att åka ut men måste, Mimmi behöver få rent i boxen, mat, vatten & dessutom ska jag städa sadelkammaren idag vilket är typ ett evigt jobb, blir så skitigt hela tiden.
Kanske ska smörja träns och sadel idag om jag hinner :)

Har settat och kollat runt på hästar till salu för att se om jag hittar någon som jag kanske blir intresserad av, funkar ej så bra mellan mig och Mimmi just nu. Vi klickar helt enkelt inte vilket man måste göra med en häst med.
xoxo/N


Kommentarer
Postat av: ellie

sv: jaa, men bra att veta att man inte är ensam iallafall :)

Hör av dej om det är nåt :) <3

2010-02-28 @ 18:23:27
URL: http://ellieturegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback