Skönhetsoperation

Jag blir så avundsjuk på dem som förstorar brösten, har själv velat gjort det sen jag var mini, hade jag lätt haft dom dära 40 000:- så hade jag haft en större klyfta än vad jag har nu.
Så ytlig är jag ;) fast tuttarna är inte det enda jag vill ändra, skulle vilja fixa min näsa, öron och mina läppar. Så om jag fixar brösten så tror jag ändå inte jag inte kommer vara nöjd, det kommer komma upp något annat som jag vill fixa.


Det är tur att jag inte har massvis med pengar att slänga ut på skönhetsoperationer för som jag är just nu så skulle jag kunna ändra på allt med mig själv, men om några år så skulle jag nog förmodligen ångra mig.

Har ni gjort en skönhetsoperation?
xoxo/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback